بادزن سقفی هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



شرکت بیگ آس ایالات متحده معتقد است که پنکه‌های سقفی می بایست به تفکر منش چاره‌ای برای خویش باشند . مبتنی بر شواهد در سال ۲۰۱۲ کمپانی  هایکو  باد بزن سقفی ایجاد کرد که دارنده نمایشگر اندازه جنبش , دمای اطراف و مقدار رطوبت در حین کارکردن بادزن بود . هم اکنون کمپانی  طی اطلاعیه‌ای اعلام نموده است که  هایکو  با به کار گیری از فنّاوری  احساس کننده  SenseMe در کنار ترموستات توسعه یافته نست  Nest  کار خواهد کرد . به این ترتیب خانه‌هایی که متصل به وب خواهند بود مدام خنک میمانند .

به گفته‌ی  الکس رید  : اینجانب مدام به مزاح میگم که اینجانب این کار را سال‌هاست که انجام می ‌دهم . البته حقیقت این است که تنها مرتبه ترموستات منرا بالا می برد و پس‌ازآن سرعت رشته را و این آزاردهنده است .

این کار فراوان دشواری است که بتوانید با مارکر هوشمند کار نمایید . قصد ما این است که همان‌طور که وارد اطراف می شوید همان‌طور هم این حس را در منزل داشته باشید و این دقیقاً کارآمدی است تا جایی که قابلیت پذیر باشد .
در‌این مکالمات آقای معتقد است شما مدام می بایست هوای مطبوع داشته باشید فارغ از این که باد رشته شما‌را آزار دهد و به شما مدام شم عالی را منتقل نماید .

همیاری  نست  و  بیگ آس  تنها انتقال داده‌ها به یکدیگر نمی‌باشد بلکه این‌یک همیاری وسیع است که از فصل تابستان قبل به وسیله گروهی از تولیدکنندگان تولیدها خانگی به وسیله گوگل راه اندازی شده‌است که درحال‌توسعه یک کانال بر طبق IP بر طبق IP میباشد که از راه‌های سیستم‌های پایین اینترنت حاذق برقراری رابطه باشند .

فن‌های این موسسه ساخته‌شده از بامبو که از ۵ لایه فشرده‌شده استفاده‌شده و کامپوزیت‌های شیشه‌ای ساخته‌شده و رنگ آنان همانند رنگ‌های ماشین فراوان شکیل و قشنگ میباشند . مصرف این باد بزن های برای درون و بیرون منزل طراحی‌شده است .

این پنکه‌های علاوه برساخت زیاد سبک و مستحکم مجهز به سنسورهای یک دست و سازگار کمپانی  Nest است که به وسیله گوشی‌های هوشمند قابل‌کنترل می باشد . علاوه بر داشتن یک لامپ لبریز فروغ و روشنایی و کم مصرف از روش اپلیکشن شما قدرتمند خواهید بود اندازه سرعت رشته , مرتبه هوا و مقدار رطوبات را غیر وابسته در اختیار گرفتن نمایید و یا این که این‌که بسته به دمای درخواستی در دست گرفتن را دست خویش دستگاه بسپارید .


آقای الکس رید میگوید : اینک که میتوانیم سنسور ها و رادیو ها را همگی جا در اختیار بگذاریم , شتاب ی طلایی موجود هست تا زمان را از دست ندهیم . به گفته ی وی باخت یا این که توفیق اینترنت بسته به اشخاص داراست که می‌توانند از آنان برای آسایش و راحتی خویش به کارگیری نمایند و یا این که این که از آن به کارگیری های بیهوده ببرند .




:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 30 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');